منتدي الملوك
منتدي الملوك
منتدي الملوك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الملوك

إضغط هنا الآن  
الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» عروض الجزيره
 فين ايامك يا مبارك....قال وانا اللى كنت فرحان بالثورة Icon_minitimeالأربعاء يونيو 12, 2013 9:17 am من طرف aljazeera_sweedy

»  لكى تكون اسعد الناس
 فين ايامك يا مبارك....قال وانا اللى كنت فرحان بالثورة Icon_minitimeالإثنين مايو 20, 2013 11:50 pm من طرف زحلفه

»  حياتك لا تصنعها إلا أفكارك
 فين ايامك يا مبارك....قال وانا اللى كنت فرحان بالثورة Icon_minitimeالإثنين مايو 20, 2013 11:49 pm من طرف زحلفه

» اغرب حالات الوفاة
 فين ايامك يا مبارك....قال وانا اللى كنت فرحان بالثورة Icon_minitimeالإثنين مايو 20, 2013 11:48 pm من طرف زحلفه

» دع الدنيا تبكي من جبروت ابتسامتك
 فين ايامك يا مبارك....قال وانا اللى كنت فرحان بالثورة Icon_minitimeالإثنين مايو 20, 2013 11:47 pm من طرف زحلفه

» الحكمه من قول "الحمد لله" بعد العطس ...
 فين ايامك يا مبارك....قال وانا اللى كنت فرحان بالثورة Icon_minitimeالإثنين مايو 20, 2013 11:45 pm من طرف زحلفه

» الرقم الذي حير العلماء ..
 فين ايامك يا مبارك....قال وانا اللى كنت فرحان بالثورة Icon_minitimeالإثنين مايو 20, 2013 11:44 pm من طرف زحلفه

» حوادث مثلث برمودا بين الخيال والحقيقه
 فين ايامك يا مبارك....قال وانا اللى كنت فرحان بالثورة Icon_minitimeالإثنين مايو 20, 2013 11:42 pm من طرف زحلفه

» عبارات تنفعنا
 فين ايامك يا مبارك....قال وانا اللى كنت فرحان بالثورة Icon_minitimeالإثنين مايو 20, 2013 11:41 pm من طرف زحلفه

الساعة بتوقيت مصر

فين ايامك يا مبارك....قال وانا اللى كنت فرحان بالثورة

كاتب الموضوعرسالة
زحلفه
Admin

فين ايامك يا مبارك....قال وانا اللى كنت فرحان بالثورة Empty
مُساهمةموضوع: فين ايامك يا مبارك....قال وانا اللى كنت فرحان بالثورة    فين ايامك يا مبارك....قال وانا اللى كنت فرحان بالثورة Icon_minitimeالإثنين مايو 20, 2013 11:16 pm

انا عارف بس كل اللى هيدخل هيتهمنى انى من الفلول ومن انصار مبارك ومن جماعة اسفين ياريس
لكن بالعكس انا كنت من اشد الناس السعيدة جدا بالثورة وكان عندى امال عريضة واحلام كبيرة اننا هنتقدم بعد ما قدرنا بعون الله اننا نزيح الهم اللى
كان فوق صدورنا لمدة ثلاثين سنة وعشت فى الاحلام الوردية وبدات ارسم شكل
جديد لحياة جميلة فيها حرية وعدالة وقلت ان حظ اولادنا ان شاء الله هيكون
احسن من حظنا
لكن للاسف كان حلم ايوة كان حلم وصحيت منه على الكابوس الكبير اللى خلانى ندمت فعلا على فرحتى بالثورة وبقيت اقول للاسف فين ايامك يا مبارك
انا عايز حد علشان يهاجمنى يقول لى ايه اللى اتغير بعد الثورة
الجوع مثلا الناس جاعت اكتر والبطالة زادت اكتر وعنف كل يوم بيزيد
مبارك كان بيسرقنا اه مش ههننكر لكن كفاية اننا كنا عايشين فى امان بندور عليه دلوقتى مش لاقيينه
خلاص انا حرمت مش عايز حرية مش عايز عدالة مش عايز مساواة
مرحب بالظلم والسرقة ولكن مقابل الامن والامان انا عايز امان وبس امان يا ناس يا هوووووووووووووه امان

فين ايامك يا مبارك....قال وانا اللى كنت فرحان بالثورة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-